Z dumą ogłaszamy, że Bart został sponsorem klubu Hutnik Warszawa ⚽
Decyzję o sponsoringu podjęliśmy z wielu przyczyn. Kwestią najważniejszą dla nas jest większe zaangażowanie naszych Pracowników w ideę zdrowego stylu życia oraz propagowanie sportu w życiu codziennym. Zależy nam również na zbudowaniu silniejszej relacji z lokalną społecznością oraz większym zaangażowaniu we wspieranie lokalnych inicjatyw społecznych i sportowych.
Więcej szczegółów przekazał nasz Prezes, Piotr Pietruszyński, w rozmowie z przedstawicielami klubu Hutnik Warszawa:
Firma BART jest wiodącym producentem i dystrybutorem surowców
i dodatków dla przemysłu spożywczego i farmaceutycznego. Nasza oferta obejmuje szeroki zakres produktów, w tym barwniki naturalne, aromaty, emulsje, kapsułki, probiotyki, ekstrakty roślinne. Innowacyjną gałęzią naszej produkcji od kilku lat stały się biodostępne witaminy i minerały w formie liposomalnej dedykowane do branży suplementów diety.
Bart to rodzinna firma z polskim kapitałem założona w 1996 roku z siedzibą główną, magazynem i zakładem produkcyjnym w Słupnie pod Warszawą. Zaczynaliśmy od dystrybucji dodatków do przemysłu spożywczego. Przez lata - inspirując się rynkami zachodnimi - poszerzaliśmy naszą ofertę o kolejne branże. W chwili obecnej skupiamy się na rozwoju innowacyjnych technologii liposomalnych - czyli zamykaniu w liposomy substancji najcenniejszych dla ludzkiego organizmu.
Kluczowi klienci BART znajdują się zarówno w Polsce jak i Europie Zachodniej. Przez ostatnie lata dynamicznie weszliśmy na rynki azjatyckie, głównie Tajlandia, Korea, Japonia - zdobywając zaufanie tamtejszych producentów. Obecnie skupiamy się na rozwoju rynku Stanów Zjednoczonych. Nasze produkty są obecne w 60 krajach na całym świecie.
Decyzja o sponsoringu klubu piłkarskiego wynika z chęci promocji marki oraz wsparcia lokalnej społeczności. Dodatkowo, warto podkreślić, że firma przez kilkanaście lat działała na ul. Wrzeciono, co stanowi silne powiązanie z lokalnym środowiskiem. Nie bez znaczenia jest również fakt, że z Bielan pochodzi jeden z udziałowców, Beata Wojciechowska, co dodaje osobistego zaangażowania w wspieranie lokalnych inicjatyw społecznych i sportowych.
W branży, w której działamy, sponsoring sportowy nie jest powszechny, dlatego uważamy, że jesteśmy pionierami w wykorzystaniu tej formy promocji. Chcemy przyciągać uwagę klientów poprzez niestandardowe działania marketingowe - budując tym samym pozycję firmy jako dobrego lokalnego Pracodawcy.
Tak, oczywiście prowadzimy działania w obszarze CSR, włączając się w życie i potrzeby lokalnej społeczności oraz edukację ekologiczną. Opieramy naszą działalność produkcyjną na idei zrównoważonego rozwoju.
Sponsoring Hutnika Warszawa to działanie z obszaru wzmacniania wizerunku firmy Bart jako atrakcyjnego Pracodawcy oraz większej widoczności na lokalnym rynku. Liczymy także na silniejsze zbudowanie relacji z lokalną społecznością. A kwestią najważniejszą jest zaangażowanie Pracowników w ideę zdrowego stylu życia oraz propagowanie idei sportu w życiu codziennym.
Oczywiście wielu naszych pracowników interesuje się piłką nożną, dlatego współpraca z klubem piłkarskim może być dodatkowym elementem integracji i zaangażowania w sport.
Życzylibyśmy sobie dalszego rozwoju i sukcesów biznesowych. Naszym celem jest zwiększenie udziału w rynku, zarówno krajowym, jak i międzynarodowym, poprzez intensywny rozwój działań eksportowych i szybkie reagowanie na zmieniające się potrzeby klientów. Jednym z naszych długookresowych celów jest edukacja społeczeństwa w kierunku zdrowego żywienia, promocji produktów pochodzenia naturalnego i o lepszej przyswajalności, a więc życzymy sobie i konsumentom dużo zdrowia!
Więcej aktualności na naszym profilu LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/bart-sp-z-o-o/