Bart sponsorem Hutnika Warszawa! ⚽

Z dumą ogłaszamy, że Bart został sponsorem klubu Hutnik Warszawa ⚽

Decyzję o sponsoringu podjęliśmy z wielu przyczyn. Kwestią najważniejszą dla nas jest większe zaangażowanie naszych Pracowników w ideę zdrowego stylu życia oraz propagowanie sportu w życiu codziennym. Zależy nam również na zbudowaniu silniejszej relacji z lokalną społecznością oraz większym zaangażowaniu we wspieranie lokalnych inicjatyw społecznych i sportowych.

Więcej szczegółów przekazał nasz Prezes, Piotr Pietruszyński, w rozmowie z przedstawicielami klubu Hutnik Warszawa:

  •  Czy możecie wyjaśnić naszym czytelnikom, czym dokładnie zajmuje się firma BART? 

Firma BART jest wiodącym producentem i dystrybutorem surowców
i dodatków dla przemysłu spożywczego i farmaceutycznego. Nasza oferta obejmuje szeroki zakres produktów, w tym barwniki naturalne, aromaty, emulsje, kapsułki, probiotyki, ekstrakty roślinne. Innowacyjną gałęzią naszej produkcji od kilku lat stały się biodostępne witaminy i minerały w formie liposomalnej dedykowane do branży suplementów diety.

  • Początki firmy sięgają polowy lat 90-tych XX wieku. Jaka jest historia jej powstania?

Bart to rodzinna firma z polskim kapitałem założona w 1996 roku z siedzibą główną, magazynem i zakładem produkcyjnym w Słupnie pod Warszawą. Zaczynaliśmy od dystrybucji dodatków do przemysłu spożywczego. Przez lata - inspirując się rynkami zachodnimi - poszerzaliśmy naszą ofertę o kolejne branże. W chwili obecnej skupiamy się na rozwoju innowacyjnych technologii liposomalnych - czyli zamykaniu w liposomy substancji najcenniejszych dla ludzkiego organizmu.

  • Mocno działacie na rynkach zagranicznych. Jak ważnym obszarem waszej działalności jest import? Jakie rynki są dla was kluczowe?

Kluczowi klienci BART znajdują się zarówno w Polsce jak i Europie Zachodniej. Przez ostatnie lata dynamicznie weszliśmy na rynki azjatyckie, głównie Tajlandia, Korea, Japonia - zdobywając zaufanie tamtejszych producentów. Obecnie skupiamy się na rozwoju rynku Stanów Zjednoczonych. Nasze produkty są obecne w 60 krajach na całym świecie.

  • Skąd pomysł na to, aby tak bardzo wyspecjalizowany podmiot na rynku został jednym ze sponsorów klubu piłkarskiego?

Decyzja o sponsoringu klubu piłkarskiego wynika z chęci promocji marki oraz wsparcia lokalnej społeczności. Dodatkowo, warto podkreślić, że firma przez kilkanaście lat działała na ul. Wrzeciono, co stanowi silne powiązanie z lokalnym środowiskiem. Nie bez znaczenia jest również fakt, że z Bielan pochodzi jeden z udziałowców, Beata Wojciechowska, co dodaje osobistego zaangażowania w wspieranie lokalnych inicjatyw społecznych i sportowych.

  • Próbowaliśmy doszukać się podobnych mariaży sponsoringowych na polskim rynku, ale wygląda na to, że w swojej branży będziecie przecierać szlaki.

W branży, w której działamy, sponsoring sportowy nie jest powszechny, dlatego uważamy, że jesteśmy pionierami w wykorzystaniu tej formy promocji. Chcemy przyciągać uwagę klientów poprzez niestandardowe działania marketingowe - budując tym samym pozycję firmy jako dobrego lokalnego Pracodawcy.

  • Czy prowadzicie inne działania w obszarach CSR lub o charakterze społecznym?

Tak, oczywiście prowadzimy działania w obszarze CSR, włączając się w życie i potrzeby lokalnej społeczności oraz edukację ekologiczną. Opieramy naszą działalność produkcyjną na idei zrównoważonego rozwoju.

  • Czego się spodziewacie po współpracy z Hutnikiem Warszawa?

Sponsoring  Hutnika Warszawa to działanie z obszaru wzmacniania wizerunku firmy Bart jako atrakcyjnego Pracodawcy oraz większej widoczności na lokalnym rynku. Liczymy także na silniejsze zbudowanie  relacji z lokalną społecznością. A kwestią najważniejszą jest zaangażowanie Pracowników w ideę zdrowego stylu życia oraz propagowanie idei sportu w życiu codziennym.

  • Czy pracownicy firmy BART interesują się piłką nożną?

Oczywiście wielu naszych pracowników interesuje się piłką nożną, dlatego współpraca z klubem piłkarskim może być dodatkowym elementem integracji i zaangażowania w sport.

  • Czego można życzyć firmie takiej jak BART?

Życzylibyśmy sobie dalszego rozwoju i sukcesów biznesowych. Naszym celem jest zwiększenie udziału w rynku, zarówno krajowym, jak i międzynarodowym, poprzez intensywny rozwój działań eksportowych i szybkie reagowanie na  zmieniające się potrzeby klientów.  Jednym z naszych długookresowych celów jest edukacja społeczeństwa w kierunku zdrowego żywienia, promocji produktów pochodzenia naturalnego i o lepszej przyswajalności, a więc życzymy sobie i konsumentom dużo zdrowia!

Drużynie Hutnik Warszawa mocno kibicujemy i życzymy powodzenia w rozgrywkach ligowych!

Do boju Hutnik!

Więcej aktualności na naszym profilu LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/bart-sp-z-o-o/

© 2020 BART | Wszelkie prawa zastrzeżone
projekt www: 84.pl
magnifiercrossmenuchevron-downcross-circle